FAQ & Contact Zoek

Veelgestelde vragen contact

Ik wil de afdeling planning spreken, waar moet ik zijn?

Op de brief die je hebt gekregen staat een telefoonnummer van de aannemer, dit is het nummer dat je kunt bellen met deze vraag. Op deze website kun je ook de gegevens van de aannemer vinden die in jouw gemeente verantwoordelijk is voor de aanleg van de glasvezelkabel. Zij weten de actuele status van de aanleg in een gemeente.

Waar kan ik met mijn klacht terecht?

We streven ernaar om elke gebruiker met tevredenheid van glasvezel te laten genieten. Daarom nemen we alle klachten serieus, zijn we dankbaar voor je feedback en zorgen we dat het spoedig wordt opgelost. Als je een klacht hebt over glasvezel in je straat, woning of buurt, dan kun je de klacht doorgeven aan de verantwoordelijke aannemer in jouw buurt. De aannemer neemt dan contact met je op. Je kunt de klacht ook doorgeven door een e-mail te sturen naar info@e-fiber.nl of te bellen naar 030-2251901.

Ik heb een vraag over de aanleg. Wie moet ik bellen?

Voordat wij van start gaan met de aanleg van glasvezel in jouw straat en voordat er een glasvezelmodem in je woning komt, krijg je bezoek van de schouwer. De schouwer bepaalt samen met jou waar het glasvezelmodem in je woning moet komen. Vragen over de aanleg kun je stellen aan de aannemer die in jouw gemeente verantwoordelijk is voor de aanleg, deze gegevens vind je op onze website, bij jouw gemeente.

Ik heb een vraag over glasvezelabonnementen, wie kan ik bellen?

Om meer te weten te komen over een glasvezelabonnement of de verschillende aanbieders (providers) kun je onze vergelijker gebruiken. Je kunt ook met de providers persoonlijk contact opnemen.

Ik wil een afspraak wijzigen of maken, wie moet ik bellen?

Als je een afspraak rondom installatie wilt wijzigen kun je contact opnemen met de aannemer die verantwoordelijk is voor de aanleg van glasvezel in jouw gemeente.

Ik heb schade. Waar kan ik schade melden?

Je kunt de schade melden door contact op te nemen met de verantwoordelijke aannemer in jouw buurt. Je kunt de klacht ook doorgeven door een e-mail te sturen naar info@e-fiber.nl of bellen naar 030-2251901. Dan gaan we op zoek naar een oplossing.

Wat doen jullie om schade aan mijn pand te voorkomen?

Wij doen er alles aan om schade te voorkomen. Voordat de aanleg van start gaat komt de aannemer schouwen, waarbij gekeken wordt hoe en waar de aansluiting komt. Dit gebeurt in overleg met de eigenaar van het pand. Indien er sprake is van een schade, dan horen wij dit graag. Je kunt dit melden bij de aannemer. Hiervan vind je de contactgegevens op de afsprakenkaart en onze website.

Ik wil geen glasvezel. Kan ik mij afmelden?

Ja, dat kan. Heb je recentelijk informatie ontvangen over de aanleg van glasvezel in je wijk? Dan kun je er gewoon voor kiezen om niet aangesloten te worden op het glasvezelnetwerk. Je kunt dit aangeven bij de schouwer die bij je langs zal komen. Bedenk wel dat glasvezel een uitstekende investering in de toekomst is. We gaan steeds meer gebruik maken van het internet en digitale apparaten en glasvezel kan deze capaciteit aan. Nu zal de aanleg en aansluiting in je woning gratis worden geplaatst. Dit is later echter niet meer kosteloos.

Andere vraag?

Heb je toch een andere vraag? Neem dan contact met ons op!

Facebook

Op werkdagen 09:00-17:00

Telefonisch

Op werkdagen 09:00-17:00