FAQ & Contact Zoek

Veelgestelde vragen overstappen

Wordt de overstap begeleid?

De meeste providers biedt een overstaphulp aan zodat je nergens naar om hoeft te kijken. Zij regelen de overstap, inclusief het opzeggen van je huidige abonnement. En vaak komt je nieuwe provider ook de diensten thuis installeren. In onze vergelijker zie je welke providers deze overstaphulp aanbieden.

Wat gebeurt er met mijn e-mailadres en telefoonnummer?

Heb je een afhankelijk e-mailadres (zoals @ziggo.nl of @kpn.nl) en wil je overstappen op glasvezel? Daar is een oplossing voor: een onafhankelijk e-mailadres. Dit is gratis en hiermee voorkom je ook bij een volgende overstap problemen. Denk aan bijvoorbeeld Gmail of Outlook. Voor hulp bij overstappen kun je hier kijken. Je telefoonnummer kun je meenemen, de providers zijn verplicht dit te faciliteren.

Ik heb een jaarcontract bij een andere provider, hoe kan ik overstappen?

De providers die hun diensten op ons netwerk aanbieden kunnen je helpen bij de overstap. Het nieuwe abonnement gaat in na afloop van je huidige abonnement. In bijna alle gevallen is er een maand opzegtermijn.

Waar kan ik mij aanmelden voor een glasvezelabonnement?

Doe de postcodecheck om te zien of jouw woning binnenkort wordt aangesloten op ons glasvezelnetwerk. Je kunt daar meteen een abonnement afsluiten of op de website van één van de providers die op jouw adres glasvezelabonnementen aanbiedt.

Andere vraag?

Heb je toch een andere vraag? Neem dan contact met ons op!

Facebook

Op werkdagen 09:00-17:00

Telefonisch

Op werkdagen 09:00-17:00