FAQ & Contact Zoek

Veelgestelde vragen

Odido is een provider op het Glasvezelnetwerk van E-Fiber. Heb je een vraag over Odido? Check of je antwoord hier al tussen staat.

Wie is Odido?

Vanaf nu gaat T-Mobile verder als Odido. Je provider voor Mobiel, Glasvezel en TV. Nieuw … en toch ook weer niet. Want met miljoenen bestaande klanten zijn we natuurlijk behoorlijk ervaren. Waarom deze verandering?     Omdat het tijd is voor een nieuw geluid. Om te laten zien dat het anders kan, menselijker. Zodat iedereen kan meedoen en daar plezier aan beleeft.

Wanneer kan ik een abonnement nemen bij Odido?

Doe de postcodecheck hier. Dan zie je meteen of je al een abonnement kan afsluiten.

Ik zit bij een andere provider maar er is nog niks geactiveerd, kan ik alsnog naar Odido?

Nee. Je hebt een jaarcontract bij een andere provider en die gaat je diensten activeren. Aan het einde van je contract kan je natuurlijk wel overstappen naar Odido.

Met wie neem ik contact op als ik vragen heb over mijn bestelling?

Bel met Odido Service 0800-0092. We zijn er voor je van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur, op zaterdag van 9.00 tot 17.30 uur en op zondag van 12.00 tot 17.30 uur.

Met wie neem ik contact op als ik vragen heb over de aanleg?

Op de pagina van jouw woonplaats vind je de gegevens van de aannemer, daar kun je contact mee opnemen. Kies je gemeente door te klikken op de button 'Zoek jouw gemeente' rechts bovenin deze pagina.

Ik heb nu een abonnement bij Tweak. Kan ik overstappen naar Odido?

Nog niet. Je kan overstappen zodra er Odido Glasvezel in je wijk ligt en als je contract bij Tweak afloopt.

Waar vind ik het zenderpakket van Odido?

Die vind je hier.

Wat verandert er voor mij nu T-Mobile Odido is?

Wees gerust, voor jou verandert er niets. We bieden je nog steeds hetzelfde supersnelle Glasvezel met de kwaliteit die je van ons gewend bent. Voor dezelfde prijs.